
Compania Simtel Team a fost inclusă de prestigiosul cotidian Financial Times împreună cu platforma de analiză Statista în clasamentul „Europe’s Long-term Growth Champions” – topul celor 300 de companii europene cu cea mai rapidă creştere a veniturilor în ultimul deceniu.
Clasamentul are în vedere companii care au înregistrat o creştere anuală compusă (CAGR) semnificativă între 2013 şi 2022, într-o perioadă marcată de crize – pandemie, război, inflaţie.
Simtel ocupă locul 20 în acest top european, alături de alte cinci companii românești, care au reușit să se remarce prin performanță și reziliență în ultimii 10 ani.
Pentru România, prezența celor șase companii, printre care și Simtel, confirmă maturizarea unei noi generații de antreprenori și consolidarea Bursei de Valori București ca reper regional de performanță.
Această poziţionare reflectă nu doar cifre, ci mai ales o strategie de dezvoltare adaptată: investiţii în infrastructură telecom, energie verde, panouri fotovoltaice – domenii în care Simtel activează şi pe care le-a pus în slujba creşterii accelerate.
Ce înseamnă pentru Simtel şi pentru clienţi
Pentru Simtel, acest rezultat este un testament al viziunii strategice, al capacităţii de adaptare şi al implicării în proiecte cu potenţial ridicat. Pentru clienţii şi partenerii companiei, acest succes transmite încredere:
- că Simtel are resursele şi experienţa pentru a susţine proiecte pe termen lung;
- că activează într-un mediu competitiv european şi îşi afirmă poziţia;
- că parteneriatul cu Simtel implică colaborarea cu un jucător ce depăşeşte graniţele locale.
Privire spre viitor
Evoluţia Simtel semnalează o tendinţă pozitivă pentru economia românească: firme locale capabile să concureze la nivel european, să crească sustenabil şi să profite de oportunităţi într-un mediu economic complex. Pentru Simtel, provocarea continuă: menţinerea ritmului de creştere, extinderea pe noi segmente, aprofundarea inovării şi consolidarea reputaţiei.
Având în vedere contextul economic (digitalizare, tranziţie verde, infrastructură), Simtel este bine poziţionată să valorifice aceste direcţii. Clasamentul Financial Times/Statista devine astfel nu doar o realizare, ci un punct de plecare pentru obiective mai îndrăzneţe.










