HR Generalist – perioadă determinată 2 ani

SIMTEL Team
București

Responsabilitățile postului

  • Activități de recrutare și selecție pentru poziții de specialiști și management pentru Simtel și firmele din grup;
  • Activități de onboarding și integrare noi angajați;
  • Exit interviews/ stay interviews;
  • Gestionare pachet de beneficii flexibile pentru angajați;
  • Activități de administrare de personal și payroll;
  • Realizarea și actualizarea rapoartelor necesare managementului;
  • Oferirea de suport în implementarea și derularea procesului de Managementul Performanței;
  • Implicare în alte proiecte HR (training, employer branding, evenimente interne: teambuilding, petreceri de Crăciun/ copii etc.);
  • Implicarea în definirea și derularea proceselor de HR (proceduri specifice);
  • Menținerea legăturii cu clienții interni, oferirea de suport și informații legate de zona de resurse umane, în funcție de solicitări.

Cerințele postului

  • Studii superioare finalizate;
  • Experiență în Resurse Umane (minim 3 ani);
  • Cunoștințe foarte bune de legislația muncii;
  • Cunoștințe de limba engleză la nivel mediu;
  • Atenție concentrată și distributivă, atenție la detalii;
  • Spirit de inițiativă, abilități de comunicare, capacitate de organizare și prioritizare;
  • Flexibilitate, asumare responsabilități, onestitate;
  • Persoană proactivă, orientată către rezultate, atitudine pozitivă;
  • Spirit de echipă și empatie.

Aplică completând formularul

Alătură-te echipei SIMTEL

Lucrurile de care te bucuri la SIMTEL

De ce SIMTEL?

Financiar:

  • pachet salarial atractiv;
  • prime ocazionale;
  • buget lunar într-o platformă de beneficii cunoscută (tichete de masă, tichete culturale, tichete de vacanță etc);
  • abonament medical la o clinică privată.

Condiții de lucru:

  • telefon mobil, laptop;
  • livrare bisăptămânală de fructe proaspete la birou.

Wellbeing:

  • masaj săptămânal la birou pentru coloana vertebrală, contractat cu firma de specialitate, pentru a ajuta la menținerea unei posturi corecte;
  • zile libere suplimentare la Concediul de odihnă în funcție de vechimea în companie;
  • oportunități de dezvoltare într-un domeniu dinamic;
  • traininguri de specialitate/ dezvoltare personală.

Suntem aici pentru orice întrebare.